Jävla CSN!

 
Jag vet att det är fult och svära men ibland måste man!
 
Har hela tiden trott att det var min syo som skickade in fel uppgifter till csn men så verkar inte fallet vara. Han säger att han skickat nya "filer" till dem 4-5 ggr..och tom han blev lite upprörd av att dem håller på att strula med utbetalningarna. För börjar det även strula med den nya skolan jag börjat på.. ja ja..
 
Nu har jag gjort mitt sista prov i företagsekonomi.. Fick "bara" C på mitt examensprov jag gjorde i Onsdag men det är ju iaf ett VG så man ska ju inte klaga direkt.
 
Nu ska jag äta lite fruktsallad, sen ska jag dricka te med grannen. Idag får jag även mina nya tupperware skålar ;D Dem är sååå sååå fina :) Tack mami för att du betalade hälften! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0