Läsk är lyx!

 
Haft fullt upp idag känns det som.
 
Först lämna Kenji till dagmamman.. Gjort klart kalkyluppgiften i ftgsekonomin.. åkte och solade med Lizett..Hem för att egentligen duscha, men en viktig sak fångade mitt intresse.. Duschade..Fixa till mig för att sedan gå bort och hämta hem Kenji igen..upp till grannen för att fira henne..Åt utemat...sen prinsesstårta, passade mig fint ;) Hem igen för att dammsuga... rensat ut garderoben..badat kenji..
 
Och nu har mamma nyss åkt hem. Fixade lite stekta Kantareller till henne, förtjänar hon när hon jobbar så sent lilla mamsen :)
 
Nu ska jag strax sätta på Shrek 3 och hoppa in i sängen och mysa med min lilla kille, ska samtidigt avnjuta en burk Cola, för det är lyx och det behöver jag efter denna stressiga dagen.
 
Ett viktigt beslut måste även tas..men ska sova på saken och kolla upp lite imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0