Nu tar jag helg..

 
Idag har jag som sagt varit hemma för att göra mitt slutprov i Ftgsekonomi. Det får ta upp till 5 h men jag lyckades göra det på tre. Så klockan 11 var jag klar.. Hoppas det blir godkänt med. På Fredag är det sista provet jag behöver göra, tar cirka 1 h, sen är jag klar med den kursen. Yay! :)
 
Så idag har jag bara slappat. Sovit lite och ätit lite.. Kenji har varit iväg hela dagen och kom nästan nyss hem. Så det har varit lugnt här hemma :)
 
Nu ska vi göra lite god mat för att fira att det är helg. :) Iaf för oss.. ;) Kroketter, minutbiff, bea och nyplockad sallad från trädgården. Kan inte förklara hur lyxigt det känns att bara gå ut i trädgården och plocka sallad. För mig är det lyx ;) En vacker dag så jag ha en enormt stor trädgård med massa olika grönsaker. Drömmar ;)
 
Syrran hade köpt nya häftiga vantar. Finns på Monki för 80:- för den som är intresserad ;)


Kenji fick äntligen sin starwars t-shirt. Hans strl har varit slut överallt..& snygga bilar byxor..

Och jag fick sådana silversaker som man sätter i spetsarna på kragar. Vet inte vad det heter ;P


Och Här är bilden på presenten jag fick av Lisa i Måndags. Man ställer/lägger mobilen på den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0