Nyskördat =)

 
Idag har det blivit liiiiite plugg. När jag hämtat Kenji gick jag och Lizett till torget och åt glass. Min kusin Sofia var redan där med sina barn så vi satt och tjabbade lite..
 
Sen gick vi hem.. och upp till Lisa på en kopp te. En vecka sedan idag, sen jag slutade dricka kaffe. Jag låter som en knarkare ;P Men ibland blir man faktiskt sugen på att ta en kopp.. :)
 

Blev grymt sugen på varm vitlökssås medan vi var upp hos Lisa. Det var något matlagningsprogram igång på tvn.. Så när vi kom hem gjorde jag baconlindad kycklingfilé med varm vitlökssås och sallad från trädgården :) Sallad från trädgården lät något va!! :) Inte illa för att vara mig, jag som dödar varenda krukväxt i mitt hem.. haha..
 
Nu ska vi gå in och titta på film i sängen. Shrek 3 IDAG IGEN! ;D Kenji väljer.. Men vi somnar förhoppningsvis fort som fan..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0