Ops! I did it again.

 
Jaha! Då har man varit på Gekås ytterliggare en gång ;) Jag skyller på min mamma och syster som vanligt. Det är svårt att säga nej när dem ska dit.
 
Blev lite dyrare denna gången med än förra. Men Kenji fick en ny vinteroutfit så det sprang iväg lite :) Och så fick han en skruvdragare så nu ska det skruvas för fullt. Annars köpte jag inget speciellt. Ett usb minne så att jag kan fortsätta se mina "The misfits" avsnitt... yay! :)
 
Efter Ullared blev det en runda inom Eurostop i H-stad så att vi kunde dricka lite kaffe på Espresso House ♥ Tog en frapino..alltså en islatte! Fyfan vad gott.. mitt första kaffe på några veckor.
 
Och sen har vi bara varit hos syrran och myst. Joel kom också upp och höll oss sällskap..
Nu ska jag bara ta det lugnt i soffan med en cola. Imon är det barnledigt..spännande ;)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0