Projekt: Väggvitrinskåp

 
Som jag har letat efter dekal/kontakt-plast. Jag har nästan åkt land och rike runt ;) Haha.. Nej, riktigt så illa har det inte varit.Jag visste att Panduro hade men man var ju tvungen att beställa för 190:- och rullen kostar 59:- så NEJ TACK!
 
Så idag passade jag på att gå till tobaksaffären här i byn. Dem hade INTE men trodde att Klintebergs hade.. Så jag traskade dit där, lite rädd för att det skulle kosta mig 200 spänn metern. Dem hade!!! :D Och det kostade endast 35:-/meter, lycklig som ett barn på Julafton blev jag.
 
Så här har det gått. Har en kortsida kvar och sen är det bara att skruva fast dörren igen men det gör jag imorgon..
 
Kontaktplast!
FÖRE
EFTER! (Dock inte klar)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0