Rock (& våld) i dalen! ;)

 
Shit! Vad jag inte mår bra just nu ;P
 
Linda ringde igår och frågade om vi ville följa med spaps ner till Rock i Dalen i Örkelljunga. -Nämen, visst! :)
 
Åkte ner till Tobbe där vi började dricka..var ganska lugnt där sen kom Jimmy och hämtade oss i sin Van. Fett najs och åka Van! :)

Väl nere i Örkelljunga träffar man Poffe. Fortfarande lika ovant att se han nykter och jag är som vanligt asladdad.
Träffar även söta Anne. Och en gammal markarydsbo, Caroline.
 
Satte oss i backen och drack som alla andra. Sen började slagsmålen, en efter en :D Först ramlar en kille över Nicklas tjejkompis och då blir ju Nicklas så klart arg.. sen så lyfter den killen upp Linda bakifrån och kysser henne på kinden/halsen och då vill jag lova att den där killen stod ju inte upp många sekunder till ;D
 
Sen när vi sakta börjar gå uppåt, för att hitta alla så att vi kunde åka hem, så går en brud förbi och knuffar till mig. Hon får det vackra ordet: Hora slängt efter sig! Ren impuls liksom :P
Men den här skånetösen tålde inte det så hon vände ju fort som fan och började putta på mig men jag backade bara och till slut tog ju vakterna henne. -Yes! Och spappan fick så klart rädda mig.
 
Sen stod Linda en bit ifrån oss för att hon pratade i telefon med sin pojkvän. Jag hade ögonen på henne imellanåt och även på den där bruden. Och helt plötsligt står den här bruden och puttar på Linda!

Eftersom jag ångrade mig första gången att jag inte puttade tillbaka, så körde vi en omgång TVÅ! ;D Typiskt att brudar alltid ska dra en i håret bara..då hade man kanske kunnat stå upp som en normal människa! xD
Men tillslut fick ju David rädda mig igen, tur man har sin egna personliga vakt med sig!;) Inte att glömma, Linda gav också en hjälpande "hand" i bråket :)
 
-Jävla tur att David var med säger jag bara.. Hur hade vi, två små töser, annars klarat oss ur detta...haha..
Skit bra kväll iaf... Hade skit skoj... Körde lite efterfest hos Nicklas innan det var dags att gå hem och lägga sig. Ångrar det lite idag eftersom jag nu mår skit dåligt..menmen.. Nästa helg blir nykter :) Min söta lilla Prins kommer ju hem idag..Kärlek!
 
Lite bilder från igår :)  [Tobbe,Jazza, David]
Söta Linda i Vanen!
I dalen!
EFTERFEST! [David]
Sluta sura Nicklas, bättre kan du!
Så där ja! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0