Skogens Guld!

 
Idag bjöd jag mamma på middag, korv stroganoff, jätte avancerade saker ;D
 
Efter det satte hon sig och tittade på OS. Jätte social var hon.. ;P Hon tröttnade till slut och föreslog att vi skulle köra ut i skogen och plocka svamp.

Aldrig mer säger jag! Dem vägarna är så igen växta att det knappt går att gå där längre. Stackars Kenji blev ju trött i benen så till slut så fick jag ju bära honom, samtidigt som jag fick hoppa imellan dem vattenfyllda hjulspåren i säkert 20 min! 12kg mer att bära rundor på.. Puuh :)
 
Så nu behöver jag verkligen inte gå någon power walk idag, jag har fått min dagliga motion, så det både räcker och blir över ;) Till råga på allt så börjar det regna med.. Typiskt :)
 
Nu är vi iaf hemma... ska hitta något att äta sen blir det tv och till sist sängen. I natt ska vi inte somna på soffan ;P
 
Kenji plockar blomma till mig! Riktig gentleman är han :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0