Sovrum blir klädrum!

Som rubriken lyder, så har jag varit på IKEA idag men min kära mor och son, och inhandlat lite grejer för att kunna göra klädställningar till mina kläder som jag sen har borrat upp på väggen!:)
 
Blev helt okej.. Hade nog hellre haft ett par snygga, inbyggda garderober, men när man nu inte har det så får man göra det bästa av situationen ;)
 
Köpte 8 hyll konsoler på IKEA och 4 gardinstänger. Behöver dock fler galjar men det ordnar vi sen..
 
TACK FÖR HJÄLPEN MED ALLT LINDA! Det var hon som skötte upphängningen av kläderna och korv mää bröööet!
 
Och så här blev det....

EFTER! (Ken1 fick leka mannen i huset, tack för att du hjälpte mig spänna EN skruv ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0