Tack för en bra helg!

 
Fredagen spenderades med ett gäng härliga människor. Drack bara 3 cider och 2 glas vin på hela dagen och gissa om jag mådde bra dagen efter! :) Äntligen hittat ett sätt att inte bli bakfull på.. hade troligen haft MYCKET roligare om jag druckit mer, men det var helt okej alltså :) och det var absolut värt det dagen efter ;)
 
Lördagen var vi på street race och umgick med min kära bror och dotter. Även lilla Lizett var med..
 
Och idag har vi varit hemma hos "momo" som bjöd på middag.. Åt nog för mycket, för jag mådde skit konstigt efteråt och sov från och till i 2 timmar =/ Vi tog ju även silver i handbollen, inte illa pinkat Sverige!
 
Nu ligger min prins i sängen och kollar på film och njuter av ett glas saft. Snart ska jag väl joina han om jag inte lägger mig på soffan istället och ser ifall där går någon bra film där istället.
 
Imorgon är det tillbaka till plugg och dagmamma. Ska nog även passa på att sola lite medans han är iväg.. Ibland är det inte lätt att vara ensamstående, vardagliga saker kan genast bli ett jäkla projekt ;)
 
Godnatt!
 
En gammmmmal bild på mig. Skillnad från nu? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0