This is me

 
"Jag är galen, svår att förstå, jag svarar inte alltid bra, lite borta, envis, skrikig, ibland intolerant, och många saker mer. Men om du inte accepterar det värsta av min karaktär, så förtjänar du säkerligen inte det bästa av mig."

Kunde inte sagt det bättre själv ;)
 

Idag har det varit ganska segt i skolan. Bara en massa lyssna och även ett par gästföreläsare har varit där. Bla två stycken från HRs avdelning på Ikea. Synd att jag var dödstrött för minns typ inget dem pratade om.
 
Imorgon hoppas jag det blir lite annat än att bara lyssna, lyssna och åter igen lyssna. Min hjärna klarar inte mer.. Måste få räkna något eller iaf anteckna :)
 
Idag snodde även Linda med Kenji in i en kvart, så idag fick jag duscha i lugn och ro. Sånn lyx brukar jag bara ha varannan helg när Kenji är hos sin pappa :) Nu har nyss Kenji badat och ligger och tittar på Shrek i sängen..
 
Tror snart det blir sängen för min del med. Har ju börjat gå upp kl 06.15.. ren mardröm för min del ;) Natti
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0