Tur jag har er!

Nu sitter jag med en kopp te i näven ;) Har varit borta och lämnat Kenji hos dagmamman.. Han var inte på topp idag så jag följde med in och lekte lite. I sådana fall är det tur att man inte är låst till något jobb eller skola. Sen fick jag inte ens en hejdåkram så det märks att han trivs <3
 
Idag kommer Jozy till mig och ska hjälpa mig med mitt projektarbete. Hoppas det går smärtfritt och lagom fort.. och att det inte är allt för svårt!
 
Ikväll bär det av till Ljungbydagarna för mig och Bengtzing och även Spappan! Och Jossan med förresten, eller jag tror det iaf.. :) Vi ska även hälsa på bästa Linda Svensson..tur hon bor mitt i smeten så att man slipper gå så långt ;)
 
Nu ska jag platta mitt hår så jag slipper gör det sen! Vi ses kanske i Ljungby? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0