Where did my party mood go?

 
Jag var så grymt festa sugen i Onsdags och fram till igår förmiddag.. men sen försvann den? Jag har letat överallt men kan inte hitta den! =/

Får väl se om den dyker upp senare. Annars får det bara bli en lugn, barnledig kväll.. Kanske ta fram dammsugaren och göra klart min insändningsuppgift. För att sedan avsluta kvällen med en svettig, lång promenad men makalöst hög musik i öronen.. :) Me like!
 
Och kanske, om jag är snäll så bjuder grannen på en Mintuu med Oboy, eller "svinto" som hon kallar det.. Haha..
 
Frukost hos Lisa så klart! Kenji & Ebba
 
 

Kommentarer
Postat av: Thessan

Tycker allt du kan komma till strömsnäsbruk =)

2012-08-03 @ 18:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0