-Nähe!?

 
Har sovit gaaaaanska dåligt inatt. Har ju bara legat och väntat på att jag ska börja må illa men Nej, jag mår fortfarande bra. Iofs kan det ju ta upp till 2dygn att bryta ut men nu har det gått en och en halv ;) Ska man klara sig ur det här tro?;)
 
Om allt går som planerat så åker Kenji till sin pappa imorgon och kommer hem och firar jul med mig på Juldagen och får äntligen öppna alla sina paket..:)
 
Längtar till nästa julafton som kommer spenderas med min älskade son, hans kusin saga och min nya brorsdotter som föds i Maj 2013 :)) Äntligen ska man få kela bebis igen.. saknat det.. ännu bättre är att man kan lämna ifrån sig den när man tröttnat ;)
 
Nu ska vi mysa vidare i sängen till film. Hoppas på att min lilla kille somnar så att jag kan gå och ta en dusch... God kväll!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0