Äta eller låta ätas

Då är söndagen över! Ångest? - Japp lite (mkt).
Men det är tre veckor kvar så jag får se till att försöka hålla fokus på målet! :) Min praktik på IKEA efter Jul! Yay! :)
 
Fredag!? -Vad händer då damer? Förslag!;)
 
Nu ska jag strax försöka att få Kenji i säng så att jag kan ta en lugn och skön dusch! Imorgon är det skola..måste försöka placera ordet skola i en positiv kategori i min hjärna annars lär jag aldrig orka gå upp imorgon! ;P Nej, så illa är det inte för jag har otroligt kul när jag väl är där. Lite tråkigt att vara trött jämt dock.. 
 
"Till now, I always got by on my own. I never really cared until I met you. And now it chills me to the bone.. How do I get you alone?" Goodnit?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0