Attention savior

 
Då är det den 3:e advent idag. Tiden bara rusar förbi.. kanske för att man inte går 5 dagar i veckan i skolan. När man är ledig mycket, går tiden så fort. Tror vi alla kan hålla med om det ;)

Inledde dagen med lite film, tills klockan 11.00 då vi beställt frukost uppe hos grannen :) Nu är vi hemma igen och Kenji ligger i sängen och tittar på film. Utan "Dream works" boxen hade jag haft ett barn hängandes i benet hela dagar. Tycka vad man vill om att barn sitter och tittar på film, spelar tv-spel och datorspel stora delarna av dagarna, men jag tycker det är en bra uppfinning :) tills vissa gränser så klart..
 
Får se vad dagen har att erbjuda. Borde gå ner och tvätta lite, men som vanligt tar det emot att behöva gå ner i källaren. Det är väl detta som kallas "lat", fast skulle nog mer kalla det "bekväm" ;)
 
Kenji har bestämt att vi ska ha ett stoooort hus sen, så då bestämmer jag att vi ska ha en tvättmaskin som inte är placerad en trappa ner eller en trappa upp ;P -Varför har man inte dem i köket som så många andra länder? Det är ju där vi kvinnor spenderar mest tid ;P ha ha.. Bara en tanke ;)
 
Nej, nu blir det mer kaffe. Och sen får jag väl ta och städa någonstans...
 
Orkar inte ens räkna länge, men Kenji har säkert sett varje film 20ggr och än har han inte tröttnat. Tur tomten kommer med lite nya filmer till Jul ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0