Dör långsamt...

 
Sitter i skolan nu med en, förlåt, dryg lärare som är så himla jobbig att lyssna på...hon pratar tyst och alldeles för lugnt.. tror inte det är många som lyssnar :-/
 
 Haha.. Eva tyckte vi skulle börja virka ...får kanske springa ner på rasten till hemköp och köpa på mig ett par nålar och garn ;P
 
Usch... jag vill hem!!!! 35 minuter kvar till rasten...blääää... Motivera mig, mågon!? - Eller nej, det handlar inte om det. För det hon håller på att förklara, förklarade hon i 6 timmar förra veckan. Det finns liksom inget nytt att förklara, för en process, iaf på den nivån vi läser, går inte förklara på fler sätt...menmen.. denna kursen får bara negativ feedback av mig! 
 
Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0