En dag i Mekkat

 
Idag vaknade vi runt 10, låg och mös lite innan vi gick upp och åt frukost. 
Sen ringde Linda och sa att hon och Rebecka behövde hjälp med deras företagsekonomi, så Kenji och jag fick kila in där..det bjöds på kaffe med. Tur det annars hade hon aldrig fått hjälp ;) Nej, det var bara kul att man faktiskt kunde hjälpa till, ftgsekonomi är ju mitt största intresse..
 
Sen tyckte Linda att vi skulle åka till Väla, så det gjorde vi:)
 
Jag fick min efterlängtade jacka från ZARA. Velat ha den aslänge..sprungit och pekat på alla som haft den så mamma hade nog tröttnat så nu har hon köpt den till mig i Julklapp. Weeeeiiiii...:))
 
Kaffe hos Lisa när vi kom hem och nu ska jag stryka mina nya gardiner jag hämtat ut på posten. Sen sängen, för imon är det skola...igen... Längtar som fan till helgen, kan bli riktigt skoj!:)
 
Snyggejackan som jag TYVÄRR inte får ha förän efter Jul om jag inte lyckas övertala mamsen innan dess..;) -Snälla mamma??

Kommentarer
Postat av: Jossan

Grymt snygg jacka!! :)

Svar: Tack, jag vet ;)
Kråkslottet

2012-12-06 @ 23:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0