En helt jäkla vanlig dag..

 
Skola idag. Och ja, det är Måndag idag och det var otroligt jobbigt att gå upp ur sängen ;)

Drog bort Kenji till dagmamman i pulkan, smidigt, och det hade varit otroligt mycket lättare att gå som en "normal" människa ifall någon hade skottat samtidigt under mina fötter. Asjobbigt med andra ord.. ;)
 
Var ganska slapp i skolan efter lunch eftersom vi inte kommer ha denna kursen igen förän på 8 veckor, så i slutet gick vi igenom hur man använder powerpoint och hon släppte oss även 40 minuter tidigare. Första gången :)

Blev kaffe med grannarna innan det var dags att hämta Kenji.
 
Idag har jag även varit effektiv och satt upp min spegel som jag fyndade på IKEA för 59:-.. eller tjaaaa, mamma betalade ju ;) Och nu står potatisgratängen i ugnen...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0