Köttbulle med!

 
Eftersom jag har jullov så är jag ju hemma idag och kommer vara till den 7:e Januari.. ;)

Idag har Kenji åkt iväg med sin farmor & farfar och även faster tror jag.. och i sista minuten blev det bestämt att han skulle sova där så att dem slapp köra ikväll. Så inatt blir det inget mys med min Prins..och heller ingen som klappar/kelar mig när vi vaknar. :( Väldigt tomt!
 
Idag kommer iaf mamsen hit så att vi kan göra köttbullarna klara inför julafton. Och även min älskade grönkål som är ett MÅSTE på julbordet. Utan den så hade jag struntat i allt :)
 
Ska även göra klart mitt julgodis jag påbörjade igår, "snöbollar".. skulle väl även kunna kalla dem: vita negrer med mjäll, eftersom rasism är ett jävligt omtalat ämne just nu! ;P -Ja, jag tycker det är jäkligt kul att människor verkligen tror att någon invandrare skulle ta illa upp för pepparkaksgubbarna i luciatåget och den s.k juden i julkalendern.
 
Nu ska jag passa på att lyssna på hög musik och dricka kaffe innan det är dags att ringa mamma!
 
24 st mot en? Jag känner mig kränkt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0