Mellandagsrea

 
Idag var jag och frugan på Väla. Var inte direkt ute efter rean.. Tur att jag och Linda är så himla lika, iaf när vi shoppar. Vi går in i en affär, står still, tittar och går ut ;P Tyyyyyyp :) Om vi inte hunnit se ngt vi gillar på den stunden så behöver vi inte gå och leta.. Därför går det alltid snabbt och smidigt när vi shoppar.
 
Hittade en blå fin topp på Zara och sen köpte ett par "bilar" byxor till Kenji och ett par shorts på rean.
 
Blev middag hemma hos mamma och Kenji fick öppna sina julklappar. Nu ligger vi i sängen och tittar på en av hans nya filmer och jag dricker te i min julklapp från syster. Love it!
 
Lika bra att blunda. Försök själva titta på en skarp blixt i ett mörkt rum ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0