Mitt 3:e VG intjänat..

 
Idag har det varit 2 st skattetanter från skatteverket och pratat i skolan.. Allt dem pratade om i början visste vi redan och sen tröttnade man, så om dem eventuellt sa något som jag inte redan visste så hade jag redan slutat lyssna vid det laget ;P Han med lite H&M REA undertiden. Så har ni inte varit inne och tittat, gör det... :)
 
Som rubriken lyder så fick jag även VG på tentan i Lönerutiner...YES! Precis som jag ville...eller vem vill inte ha högsta betyget? :P
 
Fick tidig lunch idag pga att dem var för snabba från SKV, så nu är det en hel evighet tills vi har rast...känns det som  ;) funderar på om man skulle ta och baka lite Lussekatter ikväll eller imorgon på en av mina två lediga dagar.Får väl springa ner på hemköp på rasten.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0