Nu säger jag Godnatt...typ...

 
Då är denna dagen strax över... 
 
Pappa och Lisa dök in på kaffe medans jag stod och lagade middag till mig, mami och sys. Konstigt att alla kommer samtidigt :P
 
När Kenji och jag blev ensamma så somnade han på soffan. Jag passade på att spela lite och tillslut så somnade även jag. Linda ringde och väckte mig... sen om hon in och vi delade på en cider, enbart för att vi kan eftersom vi båda är lediga imorgon ;) 
 
Vi avslutade kvällen med mat från bosses (Bolzano) och nu ligger jag och Kenji i sängen och tittar på film. Godnatt!:)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lustigat alla skall komma samtidigt, hmm du visst jag skulle komma men hade glömt det :)

Svar: Ja, men att dem andra skulle komma kanske? Tänk i flera banor pappa ;) Det var ju de andra som inte var planerade...
Kråkslottet

2012-12-14 @ 05:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0