One more day...

 
Näst sista dagen i skolan denna veckan...tyvärr går jag på fredag med, men då ska vi bara gå igenom hur man gör ett årsbokslut och sen ska vi fika med läraren eftersom vi inte ska ha henne mer. Tyvärr!
 
Jävligt kyligt ute idag.. kan det vara snön tro ;)
Blir nog bara en halvdag idag...iaf för mig för jag måste hem och hämta Kenji hos mami så att hon kan köra till jobbet. Tur man har henne, när man inte äger en bil....
 
Längtar som fan till jag har ett jobb. Det finns så mycket jag vill ha :) Fast samtidigt vill jag fortsätta min studier i höst-13...men vi får se åt vilket håll vinden blåser åt. Lite jobb på IKEA efter praktikerna hade ju inte varit fel det heller ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0