The day before..

 
Uppe tidigt idag för att göra iordning Kenji inför hans vistelse hos sin far och snart blir det frukost uppe hos grannen. Fick bli lite tidigare idag eftersom Kenji ska iväg, så att dem får träffa han innan han åker.
 
Efter frullen vet jag inte om jag ska ta mig en lite pw men först blir det iaf solning. Första gången på 4 veckor eftersom jag inte blev barnledig som jag egentligen skulle varit för 2 veckor sedan. Ska bli skönt att äntligen få känna lite värme mot huden :)
 
Sen ska jag och Linda se till att få nya hårfärger. Hur hon ska kunna få en ny hårfärg på hennes nästan svarta hår förstår jag inte, men eftersom hon själv tycker att hon har en ljusbrun nyans så ser väl iaf hon skillnad ;) Knäppot!
 
Sen ska jag väl börja förbereda lite inför julafton, med mat och så.. och städa! Blää verkligen inte varit sugen på det dem senaste dagarna. Får väl bli en kanna kaffe innan så att det är helt omöjligt och sitta still ;P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0