Toppendag i Hbg! Fest?-Nähe.. :(

 
 
Möttes av snö när man började närma sig Hbg.. kul? -Nej, inte speciellt..
Skitsamma...vi var inne på city gross först..fyndade två julkrukor, mina lila passar inte riktigt in nu.. 10kr/st..
 
Sen gick vi på Familia.. hittade en julklapp till systerdottern iaf..och en till granntösen.. Så jag har ett par stycken kvar att handla. Fan med ;P
 
Efter Familia så körde vi till IKEA där vi åt julbord.. helt ok, allt som borde finnas på ett julbord fanns där. Förutom grönkål men det kan ingen ändå tillaga som jag vill ha det, förutom mamma, så det gjorde inget ;)
 
När vi kom hem gick mami och jag upp till grannen och drack kaffe.
 
Försökte locka med grannen ut på en drink eller tjugo men hon var lite svårflörtad. Eller nej, hon är så jävla sugen, det vet jag, men det är nog klockan som är problemet...och jag håller väl med henne. (om jag måste!) ;P

Vänta bara till nästa helg, då jäkla ska det hända något roligt. Hbg kanske.. får se vad damerna tycker :)

Ikväll blir det nog bara mysa, som igår, och ska nog dricka min nyinhandlade glögg med choklad smak..
 
Fick ett par assnygga byxor av grannen/bästis idag men dem får ni inte se än ;) och även denna juliga brickan av granne nr 2 och massa värmeljus... Och även en jättefin spegel av mami på IKEA! Kärlek!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0