Vad säger man?

 
Ja, vad ska man säga ;)
 
Skit dryg och tröttsam dag i skolan, som jag berättat innan.. halva klassen sov typ, och normaltsett brukar det bara vara jag som gör det ;P
 
En positiv sak dock är att vi fick reda på att vi är lediga imorgon, så redan IDAG tar jag JULLOV! ;D Det passar mig bra, så att jag kan göra klart mitt arbete i kommunikation imorgon, så att jag slipper tänka på det mer dessa tre veckorna :)
 
Tittade klart på "The amazing spider" igår och fasiken vad bra den var.. Jag har varit väldigt negativ mot att det kommit en "ny" film om spindelmannen pga att jag inte gillar när dem byter skådespelare. Men denna filmen hade en helt annan handling så den var skit bra..rekommenderas verkligen.
 
Nu ska jag nog baka lite julgodis och sen blir det film och sängen! Som sagt, ledig imorgon, just saying ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0