Den perfekta killen, finns han?

Jag tycker själv inte jag är kräsen när det gäller killar, han ska bara vara perfekt ;)

Självklart finns det många PLUS men inget som behövs.. Kunskap går före skönhet!
För kunskap är mycket sexigare än en okunnig snyggning, men alltid med undantag för Johnny Depp som har haft turen att både bli smart och snygg.

Ribban kommer läggas något högre denna gången, jag har tidigare haft dessa tre kriterierna:

- Jobb
- Körkort & bil
- Egen lägenhet


Jag tycker det säger ganska mycket om en person. Det visar att man har självdisiplin och att man klarar ta hand om sig själv. MEN det visade sig att jag har glömt en av de viktigaste egenskaperna: Självförtroende!

- Hur ska man kunna vara tillsammans med någon om man inte tycker om sig själv?
"Lär dig älska dig själv, först då kan du älska någon annan"

Och med det menar jag inte att man ska tycka att man är störst, bäst & vackrast! Vem gör det? Vi har väl alla dessa dagarna man står framför spegeln och undrar hur f*n man ser ut eller varför man är på ett speciellt vis :)



Så nu till mina nya kriterier:


- Jobb
- Körkort & bil
- Egen lägenhet

- Bra självförstoende
- Bra självkänsla
- Veta vad man vill med sitt liv & framtid
- Jag citerar "Den perfekta partnern är aldrig främmande för att prata om sådant som är på tok i förhållandet och är inte heller rädd för att ge sin partner en spark i baken om så behövs." - Kunde inte sagt det bättre själv!
- Humor, själv ironi
- Mentalt stark
- ÄRLIG (Med stora bokstäver)
- Sansad
- Ansvarsfull
- Snäll
- Okomplicerad
- Lukta gott
- Trogen
- Vara en "riktig" man (Dominant, orädd, händig etc..)
- Och han ska vara världens bästa styvpappa åt min älskade Kenji <3 (Det är det mest avgörande)

PLUS i kvadraten
- Gärna haft sin 30års kris (om han är över/runt 30)
- Stora starka armar
- Johnny Depp snygg
- Listan kan göras lång ;)

Man kan inte få allt så det är ju tur att det finns hundra (100) andra egenskaper hos människan som jag inte har rabblat upp här ;D

Här kommer en perfekt bild på en perfekt liten kille som kommer bli en perfekt man åt en perfekt tjej/kille <3




PS: Ta allt med en nypa salt ;)

Kommentarer
Postat av: caroline

Han är så jäkla söt, Felix BB-kompis och framtida klasskompis:)!!!

2012-02-08 @ 07:33:49
Postat av: Lisa

Tack! :) Det är din lilla kille med :)

2012-02-08 @ 22:15:56
Postat av: thessan

Hehe många krav på en riktig karl haha.

Haha lukta gott, ja de vore vel ändå väl hahhaa

haha du e för rolig du kan inget annat än att hålla med dig =) Kram kram

2012-02-09 @ 09:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0