EK-kåt till max!

Kan man vara så galen i ek som jag är? :)

I alla fall, så har jag nyss fyndat ett bord på IKEA..i ek dessutom..massivt :D
Visst att det har spruckit på ett ställe, men det ska vi fixa till, eller jag, så gott det går.

Ord. pris var 1195:- och jag fick det för 425:-! Me like! :)

Det är egentligen ett matbord, fine, det hade gått bra det med men jag vill ha ett större. Så vad jag kommer göra är att kapa benen och ha det som soffbord! Kommer passa bra till mitt andra "fin"bord som också är i ek. Kärlek! Och även till min kommande tv-bänk.. Mm...

Nog dags och ringa pappsen & se ifall har någon såg som är lämpad för detta endamålet! ;)

JAG ÄLSKAR EK! (Med limfog)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0