En väldigt effektiv dag!

Idag har jag & syster målat om i mitt vardagsrum :) En mörkgrå fondvägg blev det.. Även den nyköpta lampan är på plats.
Har otroligt stor respekt för elektricitet men det gick faktiskt bra att få dit takuttaget. Vilket jag iofs trodde det skulle göra men är livrädd att få ström i mig :)

Sen när vi var klara med det så fortsatte jag på soffan. Som ni ser har den varit röd & det är något jag stört mig på enda sen jag köpte den för ett par år sen.. Men förövrigt är det den skönaste soffan jag vet! Fluffy fluffy!! :)

Så tillbaka till ämnet.. har varit inne på att köpa en ny klädsel på bemz.se men som ensamstående, fattig studerande har jag inte råd att punga upp över 4000:- så jag syr min egen helt enkelt ;) Dem två första klädslarna till kuddarna är klara & resten tar vi i helgen när jag är barnledig.. Kan ju även tala om att tyget är åt det bruna hållet. Hittills har tyget kostat mig lite över 600:- så jag har kommit billigt undan måste jag säga :)

Tack syster för all hjälp idag! Nu ska jag sova.. har så otroligt ont i armen efter allt nålande! :) Natti!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Fasiken vad duktiga ni är det blev jädrans fint ..nu vet jag vem jag skall anlita nästa gång jag behöver styla ett rum :)

2012-02-02 @ 22:35:10
Postat av: Dotter

Haha.. Nästa gång är det jag som kommer med idéer & du genomför dem..åt mig ;)

2012-02-02 @ 22:38:27
Postat av: Shibby

Riktigt snyggt :)

2012-02-03 @ 02:15:38
URL: http://shibby.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0