Fyy fan vilken dag

Började med att bjuda mami & syster på frukost, sen fortsatte vi måla i tv-rummet. Och det gick ju ganska snabbt & lätt..

Men sen ville syster att vi skulle börja måla toaletten med. Fine! Men fan va jag fick ångra det sen ;P Krångligt som sören med alla vattenrör & skit. Och på det hela så blev det några små fläckar på hela väggen.. Till slut gav jag upp med att försöka täcka dem & satte mig ner & efter någon timme när färgen hade torkat ordentligt, så var fläckarna borta! En tung sten släpptes från mitt hjärta :)
Är lite små fix kvar, eftersom färgen tog slut. Men det fixar jag imorgon :)

Sen kom Jocke på kaffe. Och han lärde bara Kenji massa bus som att spruta vatten på sin mamma. Men det fick han igen vill jag lova ;)

Nu ligger Kenja i sängen så nu blir det att slappa resten av kvällen..

Grannen var inne en runda & busade med Kenji.


Indiana Jocke


Hade ingen aning om att min son lärt sig klättra upp i den stolen :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0