Handlat lite smått & gott på IKEA idag :)

Idag åkte jag, mamma & syster till IKEA direkt efter en fruktansvärd lektion i Matematik, med surgubben Ingo xP
Hade jag ens haft en bild på han så hade jag inte lagt ut den, istället lägger jag ut bilder på det som ingick i vår lilla shoppingtur idag.. ;) ( Tur Ingmar inte läser detta & hade han gjort det så hade han förstått ) ;)


-Det blev alltså en tekanna, nästan precis en sådan jag letat efter.. en sådan med en fast sil i metall <3
-Två lila krukor som kommer passa skit bra i vardagsrummet när det är klart.
-Ett litet snickarset till Kenji, han är så söt när han springer runt i det..
-LAMPAN!! Älskar den & äntligen är den min! Bara miiiiiin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0