Jag saknar lukten av ditt kreditkort..

..haha.. Nej, nu försökte jag bara spela känslokall! Jag hade mer än gärna varit fattig & uteliggare (om jag inte hade haft min son), om du bara hade kunnat stå för de tre små/STORA orden du brukade säga! Men ack ack ack..

Man ska inte gråta över spilld mjölk och det gör jag inte heller :)

Idag började dagen j*vligt bra. Ingmar hade kaffe klart till naturkunskapen, finns inget goare än en tidig morgonpromenad & sen komma in & kaffet är serverat & klart. Ibland har vi det för bra på folkhögskolan ;)

Efter skolan kom syster & hämtade mig & då passade jag även på att köra inom studievägledaren på KCM och skriva in mig på Eng B på distans. :) Ska jag ha någon liten chans att komma in på Lunds universitet så måste jag ha läst engelska B, så det är ju lika bra att köra på det :)

Sen blev det middag hos min kära mor och kenji fick en present från köpenhamn som han knappt kunde slita sig ifrån på 40 minuter. Den var efterlängtad.. :) [Se bild nedan]

Och tanken var att jag & syster skulle fortsätta måla idag men det sket sig lite ;) Först kom grannarna & "störde" och sen var vi ju tvungna att vänta på att spacklet skulle torka, så det blir imorgon istället.

Nu ska jag njuta av kvällen... Hoppas ni får en bra kväll ni också, för det kommer min bli :)



Ospacklat och oklart! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0