Lata dagar med dig...

Nu har jag varit inne hos grannen & ätit mat. Världens godaste ris-grej :)
Och innan idag fick jag & kenji även kalops till lunch, hemma hos mamma. Jag har det för bra!:)

Nu sitter vi & tittar på sveriges mästerkock & jag väntar bara på att tröttisen ska slockna, vilket inte lär dröja så många minuter till ;)

Imorgon ska vi nog pyssla vidare med lägenheten, eftersom man är leeedig ;) Så då kommer det nog komma upp lite bilder..

(Man ska inte ha ångest för saker man gjort, men jag kan ändå inte låta bli att ångra det senaste året! Jag hade hellre haft minnen som jag vill tänka tillbaka på, än minnen jag nästan kräker över!)

Kenja hemma hos mormor idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0