Snö!! :)

Första ggn jag har blivit överlycklig över att det snöar ute! :) Det tar emot att säga det! Men det var enbart för att jag vet att min prins älskar när jag drar han i pulkan..

Så efter frukosten klädde vi på oss snabbt som ögat för att gå ut & åka pulka.. ville göra det innan dem börjar skotta vägarna för sen är det kört. :)

Ångrade mig ganska snabbt för det var asjobbigt.. Jag var helt svettig när jag kom hem. Så var det med den konditionen.. ;)

Sen kom syster & vi målade klart badrummet [för & efter bilder] sen slocknade min prins på soffan efter lite nudlar.

Ikväll SKA jag kolla på "kontoret" som börjar idag på TV4 Kl: 20.00. Fy fan vad det verkar bra!! :)

Lille prinsen så knubbig med alla dessa kläder <3


Från blått till vitt! Tadaaa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0