Soffan är klar!! :))

Äntligen är soffan klar! Jag har hållt på sen klockan 9 imorse & syster kom vi 10-11 tiden och har varit socialt stöd under tiden och även hjälpt till med att sicksack alla delar & inte att glömma, fållen ;)

Nu ska jag bara slappa med en cola (kanske även en lite snaps av ngt gott) & film. Ska in till grannen & se ifall jag kan låna Twilight- Breaking dawn (del 1) kan inte bli bättre än så tror jag :)

Kan inte förstå att soffan äntligen har en normal färg & att man aldrig mer ska behöva anpassa sin inredning efter den!!!! :)) <3

Här kommer lite bilder under projektets gång:

Började sprätta upp klädseln, imorse.




Kollar så att den passar.


Färdig! :)


Kuddarna på plats.



Kommentarer
Postat av: Madde Göransson

Riktigt grymt jobbat Lisa =) Jag hade aldrig klarat av de :)

2012-02-04 @ 18:56:24
URL: http://aboutmemadde.bloggplatsen.se
Postat av: Lisa

Tack så mkt! Det är klart du hade.. bara viljan finns ;)

2012-02-04 @ 22:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0