Tråkiga Tisdag blev bättre än någonsin!

När jag vaknade upp i morse trodde jag aldrig att den här dagen skulle bli så bra som den blev:)

När vi kom till skolan berättar Timmy att vi inte behöver vara mer i skolan om vi bara har Mariannes lektioner. Det är vår mentor och hon har tydligen blivit dunder förkyld och dessutom har den 64åriga kvinnan åkt skidor och skadat sig på något sätt :)

Har förvisso Psykologi men jag unnar mig med att hoppa den lektionen. ;) Så imorgon är vi också lediga och på torsdagar är vi Alltid lediga.. så kanske blir det lektioner på Fredag, om vi har "otur".
Fast jag får väl läsa lite Engelska på distans, enbart för att jag är en duktig flicka! :)

Linda & jag firade detta med lite frukost på fiket.. och sen tänker jag inleda eftermiddagen med kaffe hos Lisa.


Bjuder på en gammal bild på mig & mitt dåtida livskärlek! ;) Enbart för att han är tjurig på mig, och för att jag hoppas han läser detta och inser att jag faktiskt är väldigt snäll fast att vi inte har samma åsikter om allt ;D Good old times!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0