Vååååår?

Idag har det varit en sånn underbart skön dag!

Den började inte bra.. Kenji höll mig vaken halva natten & hade sådan fruktansvärd huvudvärk när jag vaknade.

Men sen åt vi(han) frukost och sen gick vi ut. Och påvägen ut så träffade vi Linda (grannen) som skulle rasta Ebba(vovven), så jag & Kenji följde med ner till stigen..sen stod vi där ett bra tag och bara njöt av solen! Underbara solen!

Sen gjorde jag lite te, och tog fram mina utemöbler (som jag bara ställt undan för 2 veckor sen) och så satt vi där och mös i solen medans Kenji lekte. Helt underbart!

Och därefter tvingade vi Lisa (Lindas mamma, min granne) att göra frukost till oss.. Kan det bli bättre start på dgn? :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0