Dag nr 2

Idag åt vi alla frukost ihop!  Vet ni vad? Allt är i ek här! :D Köksbordet och stolarna är i ek och köket med..och sängen! Jag älskar ek, så är det bara! :)    
 
Efter frukosten gick vi ner till sommarlandet. Jag åkte karuseller med Kenji och vi grävde med grävmaskinen, rodde eka och åkta ruschkana. Sen var kenji helt slut pch somnade.. Hjärtat♥
 
När han vaknade körde vi in till visby och gick i innerstan. Riktigt mysig.. Där åt vi glass och myste. Och sen avfyrade dem ett par sådana jävla bomber så att vi trodde att gotland var på väg att bli invaderat. Husväggarna skakade men eftersom alla andra gick lugnt så antog vi att dem brukar göra så :)Efter det körde vi och handle för att åka tillbaka till stugan och grilla. Som vanligt gick det illa. Jag kan fan inte grilla eller iaf inte få bra värme grillen!!  Så imorgon hoppas jag att vi kan hitta något mysigt ställe i Visby att äta på. Kenji är iväg med Saga och morbror  på lekparken. När han kommer tillbaka blir det duschen och sen sängen. Godnatt!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0