Det råder brist i kommunikationen!

 Haha! Tyckte det lät klockrent när jag sa det på toaletten: "Det råder brist i kommunikationen!".. Var fick jag det ifrån? -Ingen aning! ;D Det låter bra, that's it! Eller är jag fortfarande full?
 
Kom hem halv 6 imorse så att, inget är ju omöjligt.. höhö ;)
 
Har varit inne hos Bengtsson och kelat lite :) Ha ha.. Linda var lite aggressiv påvägen hem från plutt och hon och spaps var lite oense om något (fråga mig inte vad).. Till slut sliter Linda, som är aspackad, av sig skinnjackan och kastar den i marken och ska på fullaste allvar spöa Spappan! ha ha.. Det roliga var att hon imorse frågade om hon fick in något slag!? -Yeah right? :D
 
Nu ska jag gå hem till mamsen och äta KYCKLING, jag är så fruktansvärt bakfyllehungrig. Har bara ätit vindruvor, va fasen är flottet liksom? ;) Även kela med min lille Prins.. sen ska vi till halmstad och Kenji ska hälsa på sin älsklingsmoster, sötnosen!
 
Idag känner jag mig lite busig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0