Det sägs..

.. att det krävs lika mycket energi att hata någon, som att älska någon! Så varför älska när man kan hata!? ;)
 
Idag ser det ut att åter igen bli en fin dag men mycket sol. Läste på facebook att någon hade skrivit att det skulle bli årets varmaste dag idag. Tyckte det var tillräckligt igår ;) Men det innebär ju iaf att det kan bli en härlig kvällspromenad idag igen <3
 
Nu ska jag vänta på att grannskapet ska vakna, så att jag kan bjuda på frukost. Undra hur jag ska klara mig när semestern är slut. Kommer bli sååå tomt.. Dock är ju arbetslös-Linda (bästis) hemma, så har jag tur, så kan jag ta en paus i plugget och gå in på en kopp kaffe när hon vaknat till liv.. ;D
 

Denna köpte jag på Gekås i förgår, 20kr!
Kan behöva lite äkta kärlek i betong! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0