Du gav mig så mycket...

...sen slet du det rätt ur mina armar!  
 
Nu sitter jag bakfull i  Patriks soffa. Igår blev inte riktigt som väntat.. :D Stackars Jossan! Blev lite för mycket mintuu på kvällen. . och så kom jag på att jag bara ätit en macka och en risifrutti på hela dagen. :/ Ingen bra kombo..hehe.. Förlåt Jozy!  
 
Till råga på allt så när jjg väl piggnat till så hade jag lagt leg o kort i en annan väska hemma hos Patrik så vi kom inte in någonstans.. smarta Lisa!  
 
Nu väntar jag på att min mamma ska komma och hämta mig! Alla ligger och sover, utom jag som är uppe med tuppen så jag kan ju lika gärna vara bakfull hemma. Mycket skönare att sova i sin egna säng.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0