FEEEEST eller?

 
Alltså jag har fan ingen aning vad som hände? Vad gör jag hemma?
Man kan ju inte vakna upp halv 7 på morgonen och undra vad man gör hemma när man var på bacchus nyss?! Eller nyss och nyss...
 
Det enda jag vet är att vi satt på Bacchus allihopa. Kanske mådde jag inte så bra? eller? :) Vafan hände?
Nä, jag vet vet faktiskt inte varför jag bara gick hem :) Men där sparade jag iofs på Spappans konto och jag slapp klia han på ryggen! :)
 
Vi hade tidigare på kvällen slutit ett avtal om att han skulle betala alla mina drinkar om jag kliade han på ryggen efteråt i en timme..Det är inte bra att jag läst affärsjuridik, nu går jag och sluter avtal hur som helst på fyllan med.. ha ha..ILLA! Dock har jag aldrig varit med om att träffa en kille som faktiskt har läst mer matte än mig. Vart ska världen ta vägen?! Och det är David också? -Kan han matte? ha ha..
 
Nä nu ska jag nog gå och lägga mig igen.. Fortfarande full och mår fortfarande skit illa efter gårdagens alkoholintag. Najthi nijht!
 
Blev inte fler kort än såhär ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0