För är det fest, så är det fest...

Hon låg naken på ett berg
och fick färg
Han satt påklädd i sin båt och åt
Hon blev snygg, han blev fet
Snygg, fet passar bra ihop
Snygg och fet, fet och snygg // Björn Rosenström - Snygg & Fet
 
Klockren låt!! ha ha
 
Nu har jag varit och handlat med min mamma. Inte bra och handla när man är sugen på allt.. Efter denna helgen kan jag behöva lite fast föda. Det har blivit ganska mycket flytande... :P
 
Nu äter jag gulaschsoppa..självklart inte hemmagjord! Orka stå och laga mat nu när levern håller på att kollapsa ;P
 
Så här ser förresten mitt lilla trädgårdsland ut! Riktigt stolt odlare är jag ;)
Vad ni ser är 4 solrosor, potatis(mitten), salladslök(vänster), bladsallad(överallt, Kenji har sått den) haha.. och morötter och palsternacka till höger...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0