Förlåt?

 
Tänka sig att klockan fem imorse satt jag fortfarande och drack och nu är jag här :)
 
Äntligen är bakfyllan borta och har varit ett tag..
 
Fick middag hemma hos mamma och möttes av en härlig liten gosse som bara pussade på mig och sa: mamma! Riktigt kelsjuk var han! Mys :) Sen fick jag halvslumra lite på soffan hos mamma i mellan varven då Kenji klättrade på mig.
 
Klockan 3 körde vi till Halmstad för att hälsa på syster/moster. Blev glass och sen  kom Jens även och lämnade Saga på Eurostop som mamma skulle passa i natt, så Kenji fick en lekkamrat :)
 
Vill även passa på att säga att jag i nyktert tillstånd inte riktigt kan stå för att jag kallade mitt ex en idiot. Men det kändes bra när jag skrev det! ;)
 
Men jag lider ju av "attitydinkontinens", så jag hade inte förväntat mig bättre av mig själv ändå :P Är bara så trött på att vara den enda som aldrig vet något, även fast att jag vet att det var för att dem inte ville se mig sårad, men att inte veta sårar ännu mer. Det gjorde varken buu eller bää i denna situationen dock.. jag var lika glad för det! Party party! :)
 
Längtar tills nästa fest.. Nu blir det räkor och film! Mmm,..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0