Fyfan vad lååååååågt!

 
Hittade en sida/grupp på facebook som heter: The typical Engla . Vad fan har denna personen för fel i huvudet?
 
Hur kan man sitta och skämta om en stackars lite flicka som har blivit våldtagen av en äcklig pedofil och sen mördad?! Det är helt jävla absurt!!!
 
Jag hoppas verkligen inte hennes föräldrar ser detta.. Att se en bild på sin älskade lilla dotter och någon har klistrat in en text där det står massa sexuella skämt på, om att hon fått stock och är lika trång som en ölflaska! FYFAN!
 
Jag klarar inte av att se sånt. Vilket ni NORMALA människor heller inte gör.. Hade denna killen (vilket det troligen är) stått framför mig så hade jag mer än gärna satt en kula i huvudet på han!
 
Jag hoppas innerligt att Facebook plockar bort den sidan snart!
 
Är det den här killen dem hyllar? Anders Eklund, vilken kille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0