Gekås i Ullared!

 
Igår så var jag så grymt sugen på att åka till Ullared. Och idag när jag kommer upp till grannen för att äta frukost så berättar Lizett (granntösen) att hon ska åka till Gekås med min bror.. och då var jag ju bara tvungen att åka dit.
 
Så jag vi satte oss helt enkelt i bilen och körde dit vi med :) Hittade lite smått och gott men som vanligt hade man kunnat handla på sig MYCKET mer.. Jag älskar Gekås! Inte för klädernas skull, utan för deras prydnadssaker. Grymt billigt och det finns mycket snyggt!
 
Efteråt käkade vi lite och sen körde vi inom "moster" i Halmstad på vägen hem :) Det var uppskattat.. Hon har saknat sin lille Prins <3
 
Men shit vad mycket folk där var. Tror det stod att det var 3 platser kvar i deras parkeringshus. Dessutom stod det bilar överallt, till och med längst vägen mot camping. Helt sjukt var det!
 
Denna lampan var skit häftig. En stor glöd"lampa" :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0