Godkväll

Denna dagen har varit väldigt seg. För det första för att jag är så otroligt trött hela tiden.. Så imorgon ska jag ringa doktorn, IGEN, och se ifall det finns något botemedel mot sådana som mig. ;)
 
Fick frukost hos grannen i vanlig ordning. Sen har jag bara varit inne hos Linda hela kvällen.. fick kåååv mää bröö till "middag" här med. Gott! Åt fasen tre stycken ;P Bantning nästa..
 
Nu ligger Kenji inne i sängen med Linda och jag ute i soffan och gönten framför datorn så klart :D Ska snart gå hem och jag undrar om min son vill följa med mig eller om han faktiskt ska sova med Linda. Isåfall är det första gången det händer...men det undrar jag :)
 
Min nya jacka från Ellos.se
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0