Goodbye my friend, goodbye Gotland!

 
Orkade inte blogga igår kväll när jag kom hem.. tror klockan var närmare 23.
 
Vi började iaf dagen med att städa stugan, dammsuga och torka golv, min speciallité ;) NOT!
 
Sen körde mamma och jag till Krusmyntagården som ligger en bit norr om Visby. Jätte mysigt ställe med massa lantliga produkter. Allt från godis till hemmagjorda tvålar.. och man kunde även äta där. Och självklart var det utsikt över havet.. *Kärlek*
 
Efter det körde vi ner till hamnen i Visby. Hittade ett mysigt ställe som vi satte oss och åt på. Vi kände att vi var tvungna att äta något med lamm innan vi åkte hem, eftersom det förknippas med Gotland.
 
Sen kom Jens, Emelie & Saga och mötte upp oss.. Vi gick ner till hamnen och tittade på alla båtar och fiskar i hamnen. Vi satt där tills vår båt skulle gå hem.. Denna gången fick vi åka STOR båt, säkert tre gånger större än den vi åkte dit med..
 
Vill även ge mig själv enormt mycket kred för att jag körde enda från Oskarshamn-Markaryd, UTAN att somna! :) Det var nära ett par gånger men det gick över som tur är.. Det var faktiskt väldigt kul att köra bil på Gotland, speciellt med gps! :) Men långa tråkiga sträckor råder det narkolepsi över! ;D
 
Snygge stugan!
Krusmyntagården

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0