Hästveda marknad medmera..

 
Idag bjöd jag grannarna på frukost lite hastigt. Hade lite bråttom för jag och mamma skulle köra till Hästveda marknad innan regnet kom hade vi tänkt oss.. Tur Linda hjälpte mig att klä på Kenji under tiden jag gjorde vid mig.
 
Direkt när vi kom till karusellerna så träffade vi Jozy. Åkte en karusell med Kenja sen gick vi in bland "stånden"..höhö ;)
 
Köpte "charms" till Kenji's nya foppatofflor och en traktorheliumballong! Sen blev det inte mycket mer.. Ångrade att jag inte köpte en av väskorna som Jozy visade mig men jag vet att det kommer fler marknader så jag är inte orolig för att jag inte kommer hitta en jag gillar.
 
Efter marknaden så körde vi vidare till Tyringe och förmedlingscentralen. Gillar att fynda saker men hittade faktiskt inget. Förr hade dem alltid något litet att köpa men nu är allt det snygga dyrt och det mesta kan man hitta på Gekås ännu billigare..
 
Efter kassan läste vi på en plansch att Glenn från Bransta city släckers spelade i Åparken i Tyringe. Anledningen till att jag visste vart det låg, är för att jag varit otroligt snäll och följt med min mamma dit förr, för att titta på Thorleifs och självklart ville hon se Glenn så vi spenderade 2 timmar på att vänta på att föreställningen skulle börja, plus 1½ timme på att Glenn skulle börja sjunga ;) Haha.. Men kul hade vi under tiden och busade gjorde vi!
 
Så nu är jag nästan nyss hemkomen och funderar på om jag skulle göra något vettigt. Tvätta kanske?
 
Lite bilder kanske..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0